Sziasztok, Grazor Bourne vagyok!

írta: GrazorBourne ; 2012.05.08. 11:00

Heló Warzone!
Grazor Bourne vagyok, legelőször is köszönöm az alapítóknak a meghívást.
Másodszor pedig üdvözlök minden kedves látogatót, az oldal mint látjátok filmekkel és játékokkal foglalkozik, nos nem tudom mit hoz a jövő, de valószínűleg az én feladatom játékok bemutatása lesz legfőképpen videós formában. Mivel rossz vagyok az ilyenféle "intros" blogolásban abba is hagyom.
Csak annyit mondok, érezzétek jól magatokat a Warzone-ban, Make war not peace!! :)

Ez volt az első játékbemutatóm, a szöveg előre megírt, kb. 13-14 éves koromban írtam, de csak évekkel később csináltam belőle videót, 16  évesen, szóval mondhatjuk, hogy évek munkája van benne. :)

 

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://warzoneonline.blog.hu/api/trackback/id/tr724495076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz az oldalon-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Hirdess a Warzone-on!

Változatos hirdetési felületeket biztosítunk elérhető áron, mindenkinek. Keress minket e-mailben!

Statisztika

süti beállítások módosítása