Tutorial meg egy kis update...

írta: Bial ; 2012.08.26. 20:08

Adj' Isten!

Gyártottam egy videót arról, hogy miként készül a videóinkban látható infó sáv. Maga a videó az már egy ideje fent van youtubeon, de ide valahogy elfelejtettem kitenni, szóval most pótolom az elmaradást mielőtt újra elfelejteném.

Más téma. Amint azt láthatjátok, kicsit átrendeztem a menü sávot itt a blogon. Különösebb változások nem történtek, a filmes és a játékos témákat külön szedtem. A rovatok menüpontot eltüntettem, mert a rovatok nagy része tök üres volt, amiben meg van tartalom, azt besoroltam a megfelelő témába. Továbbá mivel a nemrég kitett szavazáson elég pozitív fogadtatást kapott, a játékos topicba került egy új menüpont a Gameplay Videók. Ezt majd igyekszem folyamatosan megtölteni új videókkal.

Valamint, a szemfülesebbek már észrevehették a Facebook-os komment dobozt, ami minden poszt alatt megtalálható és ugyan még nem nyerte el a végleges formáját, de addig is a céljának megfelel, szóval mostantól az is hagyhat kommentet, akinek nincs bloghu-s profilja.

szólj hozzá : tutorial adobe update after effects

A bejegyzés trackback címe:

https://warzoneonline.blog.hu/api/trackback/id/tr204733568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz az oldalon-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Hirdess a Warzone-on!

Változatos hirdetési felületeket biztosítunk elérhető áron, mindenkinek. Keress minket e-mailben!

Statisztika

süti beállítások módosítása