Novemberi DVD megjelenések!

írta: COdY ; 2012.11.12. 19:19

Mivel itt az ősz és beköszöntöttek a hidegebb idők gondoltam készítek nektek egy kis összeállítást arról mivel lehet érdemes eltöltenetek a szabadidőtöket házon belül.

1. Bel Ami a szépfiú:

A Bel Ami premiere Július 5.-én volt hazánkban és mostanra már hozzájuthattok DVD-n is. Bevallom őszintén én még nem néztem meg, egy kicsit mindig ódzkodok attól, hogy drámákat nézzek illetve annyira jó kritikákat sem kapott, hogy különös képen felkeltse a figyelmemet de talán egy megnézést megérhet, mindenki döntse el rááldozza e az idejét.

A folytatáshoz katt a továbbra!

2. A Csodálatos Pókember:

Ezt a filmet már nyugodt szívvel tudom ajánlani mert egy esős, hideg estén vagy délutánon remek szórakozást biztosít. A mozi premierre még Július 12.-én került sor, és véleményem szerint érdemes volt elmenni rá a moziba. Nem gondoltam volna, hogy jól fog elsülni ez a "Pókember újragondolás" de szerencsére egy egészen szórakoztató filmet kaptunk. A hivatalos DVD megjelenés e hét szerdán (14.-én) esedékes úgyhogy már nem kell rá sokat várni.

3. Jégkorszak 4.-Vándorló kontinens:

Az animációs filmek kedvelői sem fognak hoppon maradni a hónapban hiszen e hónapban, egész pontosan 21.-én várható a Jégkorszak 4. részének megjelenése.

4. A Sötét Lovag: Felemelkedés:

Lassacskán végre elérkezünk Nolan záró Batman filmjének DVD megjelenéséhez. A mozi premier Július 26.-án volt esedékes és hát szerintem a filmkedvelőknek nem kell különösebb kedvcsináló ahhoz, hogy rávessék magukat erre a DVD-re. Csak győzzük kivárni 28.-át.

Remélem sikerül majd kellemesen eltöltenetek az novemberi hűvös időket és jól fogtok szórakozni. Ha esetleg ti valami más film megjelenését várjátok írjátok meg kommentbe.

szólj hozzá : dvd lovag pókember sötét ami jégkorszak megjelenés csodálatos felemelkedés bel

A bejegyzés trackback címe:

https://warzoneonline.blog.hu/api/trackback/id/tr74903892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz az oldalon-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Hirdess a Warzone-on!

Változatos hirdetési felületeket biztosítunk elérhető áron, mindenkinek. Keress minket e-mailben!

Statisztika

süti beállítások módosítása